Aanspraak maken op garantie of heeft u klachten?

‘U heeft net een nieuw slot laten plaatsen door onze monteur maar deze werkt nu al niet meer naar behoren.’

Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat sloten goed moeten functioneren.
Daarom doen wij altijd onze uiterste best om u de beste service te leveren die wij u kunnen bieden.

Helaas komt het weleens voor dat onze monteur een montagefout maakt, een slot niet helemaal lekker werkt of dat er een andere factor aanwezig is die ervoor zorgt dat het door ons nieuw geplaatste slot niet meer naar behoren functioneert.

Allemaal erg vervelend! We zullen onze uiterste best doen om dit zo spoedig mogelijk voor u te herstellen.

Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat sloten goed moeten functioneren.

Garantiebepalingen:

  • Bewaar uw bon goed. Zonder bon verlenen wij u geen garantie, ook niet als u wel een bankafschrift kunt overhandigen.
  • Op sloten mét het SKG-keurmerk verlenen wij 12 maanden volledige garantie (dit is inclusief voorrijkosten en arbeid).
  • Op sloten zonder het SKG-keurmerk verlenen wij 3 maanden garantie (dit is exclusief voorrijkosten en arbeid).
  • Op uitgevoerde reparaties waarbij geen materialen zijn vervangen verlenen wij geen enkele garantie.

Zo werkt het:

Wenst u aanspraak te maken op garantie of heeft u een klacht naar aanleiding van de uitgevoerde werkzaamheden? Stuurt u ons dan een email met een kopie van de bon en vermeld hierbij het volgende;

  • Een zo duidelijk mogelijke klachtomschrijving
  • De gewenste oplossing
  • Uw contact gegevens

Het email adres wat u hiervoor kunt gebruiken is info@locksecure.nl
Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen met een passende oplossing.