Niet kunnen vinden wat u zocht?
Bel ons en krijg direct persoonlijk antwoord 088 – 766 20 20
Wél of géén voorrijkosten?
*Wij rekenen géén voorrijkosten zolang de klant gebruikt maakt van onze diensten. Onze klant is immers koning!
Bij ons wordt u altijd vooraf geïnformeerd over de verwachte reparatie, voorrij of annuleringskosten.
Over onze transparante prijzen.
Voor elke service hanteren wij een vaste all-in prijs. Wij berekenen geen onverwachte kosten zoals; opstartkosten, btw die onverwachts om de hoek komt kijken, voorrijkosten of andere uit de mouw geschudde kosten. Gewoon zoals afgesproken!
Bij een ‘vanaf prijs’ wordt u uiteraard geïnformeerd over de te verwachten kosten.
Een prijs indicatie over de telefoon gaat vaak gepaard met een aantal vragen. Door u specifieke vragen te stellen kunnen wij vaak een correcte prijs indicatie geven.
Staat u buitengesloten en moet de deur geopend worden? Uiteraard kunnen wij u dan wel een vaste prijs opgeven, wij hanteren voor het openen van deuren vaste tarieven, wel zo eerlijk.
Het is ook mogelijk een offerte aan te vragen via de email, dit kunt u doen via: offerte@locksecure.nl of op deze pagina »
Waarom zijn wij soms duurder als een conculega?
Wij doen ons uiterste best om onze producten en diensten tegen een zo scherp mogelijk tarief aan te bieden. Het kan voorkomen dat wij een exact gelijke product of dienst niet onder de prijs van een conculega kunnen leveren. Welke wij zoveel mogelijk proberen te compenseren door het leveren van onze maximale services. U mag dan ook niks anders van uw slotenmaker verwachten.
Heeft u een soort gelijk product ergens anders goedkoper gezien? Laat het ons dan weten! In sommige gevallen kunnen wij u een tijdelijke of eenmalige aanbieding doen. Ook kan het zo zijn dat de kwaliteit hiervan zeer onder de maat is welke zonde van uw geld zal zijn.
Als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat vaak ook zo.
100% tevredenheid garantie.
Wij vinden service erg belangrijk, u ook toch?
Omdat er op dit moment veel negatieve publiciteit is omtrent malafide slotenmakers bieden wij een 100% tevredenheid garantie.
Onze 100% tevredenheid garantie houdt in:
- U betaald enkel het vooraf afgesproken of het op locatie beoordeelde/ afgesproken tarief.
De monteur presenteert geen andere of hogere rekening dan afgesproken. - U betaald pas wanneer u 100% tevreden bent over de geleverde service, reparatie of installatie van sloten, deuren en/of kozijnen*
*Deze garantie heeft wel wat meer uitleg nodig;
U bent ons ten alle tijden het vooraf afgesproken tarief verschuldigd tenzij het door ons geïnstalleerde materiaal/ product niet naar behoren functioneert (noodreparaties uitgesloten).
Het kan zijn dat het door ons geïnstalleerde product niet naar behoren functioneert omdat er nog een ander onderdeel in het geheel defect is.
Dat kan betekenen dat er in sommige gevallen eerst een specifiek onderdeel vervangen moet worden voordat de werking van het geheel gecontroleerd kan worden.
In dat geval betekend het dat u wel moet betalen voor het op dat moment vervangen onderdeel. Ook als u besluit om de verdere reparatie vanaf dat moment stop te zetten.
De 100% tevredenheid garantie is alleen van toepassing wanneer het slecht functionerende product te verwijten valt aan de installatie van onze monteur (minimale marges zijn hierbij uitgesloten).
Betaling particuliere klanten.
Na de verrichtte werkzaamheden ontvangt u een handgeschreven bon die u contant of per pin kan betalen bij de monteur. Wij werken uitsluitend met betaling op locatie tenzij nadrukkelijk anders afgesproken. Tevens ontvangt u bij pin transacties een extra betaalbewijs.
Bestellingen.
Indien een onderdeel niet meer gerepareerd kan worden kunnen wij dit voor u vervangen. Het kan voorkomen dat een monteur dit niet direct bij zich heeft, er zijn namelijk wel honderden verschillende soorten sloten, sluitingen en raam-schuifpui beslag. In zo’n geval zullen de onderdelen voor u besteld moeten worden.
Heeft u een bestelling gedaan en zich later toch bedacht?
Doe dan het volgende;
- Bel ons dan op om dit direct aan ons door te geven
- Stuur ons een email met een kopie van de nota en de bestelbon
- Onderbouw de annulering met een motivatie
Na ontvangst van uw email zullen wij beoordelen of de bestelling nog geannuleerd kan worden en laten dit per email aan u weten.
Indien de bestelling niet meer geannuleerd kan worden zullen wij met u in gesprek gaan om de mogelijkheden te bespreken.
Betaling zakelijke klanten.
Voor onze zakelijke klanten hebben wij een B2B service;
- U kunt nieuwe opdrachten aanleveren per email of telefoon
- Wij sturen u een terugkoppeling per email wanneer de werkzaamheden staan ingepland
- Wij sturen u een terugkoppeling per email wanneer de werkzaamheden zijn afgerond, voorzien van een getekende werkbon
- U betaald op rekening
Wat te doen in een vervelende situatie als deze?
U belt direct de slotenmaker uit uw regio op 088 – 766 20 20