Home Informatie Garantie en klachten
Garantie en klachten
Niet leuk, wel nodig
Garantie en klachten
Helaas komt het weleens voor dat een door ons nieuw geplaatst slot niet naar behoren functioneert. We zullen ons uiterste best doen om dit zo spoedig mogelijk voor je te herstellen.
Om aanspraak te kunnen maken op eventuele garantie dien je goed de garantiebepalingen te lezen, ben je van mening aanspraak te maken op garantie? Volg dan onderstaande stappen, zodra we je garantieaanvraag beoordeeld hebben laten we je dit direct weten.
Garantie aanvragen die niet aan onze garantiebepalingen voldoen worden niet in behandeling genomen.
Garantiebepalingen
- Bewaar je bon goed. Zonder bon verlenen wij geen garantie, ook niet als je wel een bankafschrift kunt overhandigen.
- Op sloten mét het SKG-keurmerk verlenen wij 12 maanden volledige garantie
(dit is inclusief voorrijkosten en arbeid). - Op sloten zonder het SKG-keurmerk* verlenen wij 3 maanden garantie
(dit is exclusief voorrijkosten en arbeid). - Op uitgevoerde reparaties waarbij geen materialen zijn vervangen verlenen wij geen enkele garantie.
*Wij werken zoveel mogelijk met sloten die voorzien zijn van het SKG keurmerk, echter kan het voorkomen dat het materiaal niet voorzien is van een SKG keurmerk of dat wij op nadrukkelijk verzoek van de klant goedkoper materiaal plaatsen dan de door ons aanbevolen sloten met het SKG keurmerk.
Wens je aanspraak te maken op garantie of heb je een klacht naar aanleiding van de uitgevoerde werkzaamheden? Stuur ons dan een email en vermeld hierbij het volgende;
- Een kopie van de bon (deze heeft een A5 formaat)
- Indien van toepassing: een kopie van de bestelbon (deze heeft een A4 formaat)
- Een zo duidelijk mogelijke klachtomschrijving
- De gewenste oplossing
- Je contact gegevens
Het email adres wat je hiervoor kunt gebruiken is klantenservice@locksecure.nl
Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
Wat anderen over ons zeggen
Waar kunnen we je mee helpen?
Terugbelverzoek.
Vul het formulier in om teruggebeld te worden.
We streven er naar om binnen 1 werkdag contact met je op te nemen.
Heeft je terugbelverzoek betrekking op het vervangen van sloten? Dan ontvangen we graag foto’s waar het volgende op te zien is;
- de gehele deur van binnenuit
- de gehele deur van buitenaf
- de kopse kant van de deur (waar het slot zichtbaar is)
- het kozijn (waar het slot in valt)