Werkwijze particulieren

Met de 100% zekerheidsgarantie, zo werkt het

Werkwijze particulieren

Wij vinden het erg belangrijk om jou als klant goed te informeren over onze diensten en de bijhorende leveringsvoorwaarden. Daarom hebben wij een duidelijke werkwijze voor onze particulieren klanten. Wij werken volgens het concept afspraak = afspraak, zo geniet jij van onze unieke 100% zekerheidsgarantie.

Eenmalige opdrachten van zakelijke klanten vallen ook onder de werkwijze particulieren.

Om jou goed te kunnen informeren omtrent je afspraak is het uitsluitend mogelijk een afspraak te maken of te annuleren door te bellen met ons.

Voor algemene vragen of de klantenservice kun je terecht tijdens kantooruren.
Sta je buitengesloten of heb je een ander noodgeval, dan kun je ons 24 uur per dag 7 dagen per week bellen.

Tijdens het telefoongesprek inventariseert onze klantenservice hoe we jou het beste kunnen helpen en welke kosten daaraan verbonden zijn. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht totdat de monteur dit nadrukkelijk met jou heeft afgesproken.

Zodra onze monteur op locatie verschijnt bespreekt deze samen met jou de situatie om er zeker van te zijn dat de werkzaamheden conform afspraak worden uitgevoerd.
Indien er werkzaamheden verlangt worden die de prijs beïnvloeden, zoals het vervangen van materialen, doet de monteur een nieuw prijsvoorstel.

Heeft de monteur jou een nieuw prijsvoorstel gedaan maar denk je hier liever nog even over na? Geen enkel probleem, dan rekent onze monteur uitsluitend de met jou eerder telefonisch overeengekomen kosten.

Bij reparatie verzoeken is er een expertise noodzakelijk om een goede inschatting van het probleem te kunnen maken. Dat betekent dat er kosten gemaakt moeten worden zonder de garantie dat het defect gerepareerd kan worden.

In de meeste gevallen kunnen we het defecte materiaal vervangen voor een nieuw (soortgelijk) exemplaar. In dat geval doet onze monteur een nieuw prijsvoorstel.

Onze monteurs rijden rond met een divers assortiment aan hang- en sluitwerk.
Echter kan het gebeuren dat de werkzaamheden niet voltooid kunnen worden omdat er materialen speciaal op jouw specificaties besteld moeten worden.

Bij bestellingen schrijven wij altijd een overeenkomst waarop wij precies vermelden wat we voor je gaan bestellen en wat hiervan de (te verwachten) kosten zijn.
Zo heb jij 100% zekerheid dat wij onze afspraken nakomen.

De gemaakte kosten kunnen contant of per pin bij de monteur op locatie betaald worden*.
Tijdens de betaling ontvang je netjes een kwitantie voor de eigen administratie.
Hierop kun je precies terugvinden welke werkzaamheden de monteur heeft verricht, wat je hiervoor betaald hebt en welke garantievoorwaarden hierop van toepassing zijn. Ook staan onze bedrijfsgegevens en jouw eigen adres hierop vermeld.

*Het betalen middels een directe overboeking of Tikkie is helaas niet mogelijk.

Indien je de gemaakte afspraak na de telefonische bevestiging weer binnen 1 werkdag voordat de opdracht plaats zou hebben gevonden weer annuleert zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

De annuleringskosten zijn per situatie verschillend en worden telefonisch medegegeeld.

  • Bewaar je bon goed. Zonder bon verlenen wij geen garantie, ook niet als je wel een bankafschrift kunt overhandigen.
  • Op sloten mét het SKG-keurmerk verlenen wij 12 maanden volledige garantie
    (dit is inclusief voorrijkosten en arbeid).
  • Op sloten zonder het SKG-keurmerk* verlenen wij 3 maanden garantie
    (dit is exclusief voorrijkosten en arbeid).
  • Op uitgevoerde reparaties waarbij geen materialen zijn vervangen verlenen wij geen enkele garantie.

*Wij werken zoveel mogelijk met sloten die voorzien zijn van het SKG keurmerk, echter kan het voorkomen dat het materiaal niet voorzien is van een SKG keurmerk of dat wij op nadrukkelijk verzoek van de klant goedkoper materiaal plaatsen dan de door ons aanbevolen sloten met het SKG keurmerk.

Wens je aanspraak te maken op garantie of heb je een klacht naar aanleiding van de uitgevoerde werkzaamheden? Stuur ons dan een email en vermeld hierbij het volgende;

  • Een kopie van de bon (deze heeft een A5 formaat)
  • Indien van toepassing: een kopie van de bestelbon (deze heeft een A4 formaat)
  • Een zo duidelijk mogelijke klachtomschrijving
  • De gewenste oplossing
  • Je contact gegevens

Het email adres wat je hiervoor kunt gebruiken is info@locksecure.nl
Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Wij doen ons uiterste best om onze producten en diensten tegen een zo scherp mogelijk tarief aan te bieden. Het kan voorkomen dat wij een exact gelijke product of dienst niet onder de prijs van een conculega kunnen leveren. Welke wij zoveel mogelijk proberen te compenseren door het leveren van maximale services.

Als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat vaak ook zo.

Niet kunnen vinden wat je zocht?

Bij vragen voor onze klantenservice kun je ons bereiken tijdens kantooruren:
Ma t/m vr 09.00 - 17.00

088 – 766 2020

Wat anderen over ons zeggen

Feedback-company-erwin-2
Onze klanten beoordelen ons met een 9 uit 10
4.5/5

Waar kunnen we je mee helpen?

Slotenservice

Plaatsen, vervangen of repareren

Reparatie schuifpui

Vervangen van hendels, wielen en sluitingen

Draai- kiep systemen

Deuren en ramen

Alarm beveiliging

Je kan niet meer zonder

Smart Lock

Die weet wanneer jij thuis komt

Video intercomsystemen

Hallo wie is daar?

Camera beveiliging

Wie niet weg is wordt gezien

Toegangscontrole

Mag ik binnenkomen?

Deuren en kozijnen

Zie je door de deuren het bos niet meer?

Terugbelverzoek.

Vul het formulier in om teruggebeld te worden.
We streven er naar om binnen 1 werkdag contact met je op te nemen.

Heeft je terugbelverzoek betrekking op het vervangen van sloten? Dan ontvangen we graag foto’s waar het volgende op te zien is;

  • de gehele deur van binnenuit
  • de gehele deur van buitenaf
  • de kopse kant van de deur (waar het slot zichtbaar is)
  • het kozijn (waar het slot in valt)
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: jpg, png, gif, jpeg, heif, Max. bestandsgrootte: 64 MB, Max. aantal bestanden: 4.
    Foto's uploaden mislukt? Verstuur deze via Whatsapp naar 06 - 4979 4818 o.v.v. je voor en achternaam.
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.